FAENA FETA, NO DESTORBA

 
 Imatges i text de  Palmera Vir

Imatges i text de Palmera Vir

Hui els meus amics han decidit matinar amb l'objectiu de passejar pels voltants del poble. Mentre ens coordinem segons el check del WhatsApp; uns diuen que ja estan, mentre que els altres apunten, la importància d'on anem a esmorzar.

Al cantó del forn de Felipe quedem tots preparats amb eixe look tan explotat de la temporada. Parlem de la combinació perfecta de samarreta, vambes i texans que fa que la quadrilla ens posem en modalitat pasqüera.

Eixint del poble, veig els camps i les primeres flors de la primavera. Allà al davant es troba Pep, un veí del meu poble. Ell, que ja fa hores que està al camp, vigila i cuida cadascuna de les fulles que acolliran les fruites i verdures que tant ens agrada menjar. Amb mestria, l'equip de Pep ens regala una estampa de la coordinació i eficiència del treball ben fet. Mentalment li pregunte a este home de camp: quin és el secret per aconseguir esta imatge tan especial?

I de lluny escolte que crida al company: "Faena feta, no destorba!".

Hoy mis amigos han decido madrugar con el objetivo de dar una vuelta por las afueras del pueblo. Mientras nos coordinamos según el check del WhatsApp, unos dicen que ya están listos; mientras otros apuntan que lo importante es saber donde vamos a almorzar.

En la esquina del horno de Felipe quedamos todos con el tan esperado look de esta temporada. Hablamos de la combinación perfecta de camiseta, bambas y vaqueros que hace que nuestro grupo se ponga en modo pascuero.

Saliendo del pueblo, veo los campos y las primeras flores de la primavera. Desde lejos visualizo a Pepe, un vecino de mi pueblo. Él que hace horas que está en el campo, vigila y cuida cada una de las hojas que acogerán las frutas y verduras que tanto nos gustan. Con maestría el equipo de Pepe nos regala una estampa de la coordinación y eficiencia del trabajo bien hecho. Mentalmente le pregunto a este hombre de campo cuál es el secreto para conseguir crear esta imagen tan especial.

De lejos escucho como grita a su compañero: "Faena feta, no destorba!".

 
Paula G. FurióComment